کد مطلب:259486 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:155

پیام موسوی اردبیلی
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فاجعه ی انفجار در حرم حضرت امام هادی و حضرت امام حسن عسكری علیهماالسلام، قلب مطهر حضرت ولی عصر علیه السلام را داغدار نمود و تمامی شیعیان و دوستداران خاندان گرامی پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله را ماتم زده كرد و موجب خشم و نفرت آنان شد.



[ صفحه 357]



جنایتكارانی كه مرتكب این عمل شنیع شدند، دنباله رو همان جریانی هستند كه با انتشار تصاویر موهن حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و اله سعی در خاموش كردن نور خدا نمودند، ولی خداوند مكرشان را به خود آنان بازگردانید و چیزی جز خواری و مذلت نصیبشان نشد (یریدون لیطفؤوا نورالله بأفواههم و الله متم نوره و لو كره الكافرون).

تروریست هایی كه در طی سال های اخیر دست به كشتار انسان های بی گناه زدند و اعمال شیطانی خود را منسوب به اسلام نمودند، اكنون می خواهند كه با دامن زدن با اختلافات مذهبی باعث شعله ور شدن آتش درگیری های داخلی و ایجاد جنگ مذهبی در كشور مظلوم عراق شوند و در آستانه تشكیل دولت ملی عراق كه پس از مدت ها آشوب و نا آرامی، مردم عراق را امیدوار به برقراری امنیت و آرامش نموده است، ثبات و استقرار این كشور را بر هم زنند تا به اهداف شوم خویش نایل آیند.

این جانب ضمن عرض تسلیت این فاجعه مولمه به خدمت حضرت صاحب الزمان ارواحنا له الفداء و به تمامی عاشقان و پیروان ولایت ائمه اطهار علیهم السلام و علمای اعلام و حوزه های علمیه، به مسببین این جنایت اعلام می دارم كه این گونه اعمال جز راسخ تر شدن ایمان مؤمنین و وحدت صفوف آنان، حاصل دیگری برای شما در پی نخواهد داشت و همان گونه كه یزید بن معاویه نتوانست با ریختن خون سیدالشهداء علیه السلام نور الهی امامت را خاموش كند، شما نیز نمی توانید با انفجار در حرم فرزندان ابی عبدالله علیهم السلام به آمال شیطانی خویش دست یابید.

اشغالگران عراق و عتبات مقدسه نیز باید بدانند كه نمی توانند از خود سلب مسؤولیت نمایند و باید در برابر این جنایت ها به مسلمین جهان پاسخگو باشند.

از شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به خصوص شیعیان مظلوم عراق نیز می خواهم كه ضمن حفظ آمادگی و هوشیاری



[ صفحه 358]



جهت دفاع از ساحت پاك پیامبر خدا صلی الله علیه و اله و ائمه ی اطهار علیهم السلام، با پیروی از مرجعیت دینی، نقشه شوم دشمنان جهت ایجاد تفرقه و درگیری های مذهبی را خنثی نمایند و مكر آنان را به خودشان بازگردانند.

همچنین ضمن قدردانی از محكومیت این عمل توسط جمعی از علمای اهل سنت، از تمامی مسلمین می خواهم كه در برابر این فجایع سكوت اختیار نكنند و با تمامی توان در صدد مقابله با آن برآیند و اجازه ندهند كه قداست و معنویت اسلام توسط عده ای متحجر و مزدور، به زیر سؤال برود و برائت خود را از اعمال سبعانه آنان اعلام دارند.

از محضر حضرت باری تعالی جل و علا عاجزانه خواستارم كه فتح و نصرت خویش را نصیب مؤمنان نماید و مهلتی بیش از این به جباران و ستمگران ندهد و با ظهور منجی بشریت وعده ی خویش را كه همانا پیروزی مستضعفین و خواری ظالمین است، تحقق ببخشد.

(و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون) والسلام علیكم و رحمة الله.

عبدالكریم موسوی اردبیلی

23 محرم الحرام 1427